.

hej & Gott nytt år!

Kategori:

min nyår spenderades i stan.först var det förfest hos Maria. sedan drog jag,krisian,henke,tim,stefan och Emelie ner till stan.träffade på massa trevliga människor där ;) bland annat,Emelie J,Annie,Ida,Mc,Elin,Aron,Julia,Pernille,Sally,Amanda,Gabbi,Eddie,Jocke.. aah ni fattar :) sedan gick jag,kristian,henke,emelie,elin och aron ner mot fästningen och kollade på fyverkirierna(stavning?) åå sånt ;) mysigt värre!och ja gsåg det gulligaste på läänge,en kille gick ner och firade till sin tjej (a) hon sa ja,eller aah.hon bara slänge sig om honom och kysste honom.så jag tar det som ett ja :)  sen vid ungefär halv 1 tiden åkte jag och kristian hem till kristian :)
nu sitter jag hos krisitan,han är i duschen. imorn blir de att åkte till Sanarpsbadet.naajz.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: