.

Cabaret

Kategori:

dagen har varit awesome ;)
började med att ha svensk/engelska,då jag satt och läste på till svenska provet.och sedan efter det hade vi då prov.gick riktigt bra troja :) sen så gick jag och amanda hem till henne och åt.så kom gabbi och ehlin dit.sen kom mamma och hämtade oss och körde oss till stan. var då på musikalen cabaret. otroligt bra tycker jag:) fast mot slutet va det lite wierd :s alla hade hakkors och massa höhö. så träffade jag älsklingen Emma (a) <3 äntligen! (L)
sen så tog jag och mamma en tur på stan , köpte två tröjor och ett par jeans. bilder kommer,har fortfarande inte hittat min kamera sladd :/
puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



    Verkar min blogg intressant?



    Kika då in hos mig!



    Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

    2011-01-26 | 22:19:08
    Bloggadress: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
  • EmmmahLarssonh säger:

    jaaa, sjukt nice, inte för va sa så mke men hihi (a)

    Vi får ta en heldag på stan nån dag tycker jag sötnos (a) <3

    2011-01-28 | 21:08:06
    Bloggadress: http://emmmahlarssonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: