.

mys dag

Kategori:

igår åkte jag och Kristian in till stan och efter en stund mötte vi upp Natalie och Lovisa på ströget och satt där ett bra tag . sen gick vi runt på stan och kollade nyårs kläder åå lite sånt :)
sen så åkte jag hem och fixa lite och åt åå så för att sen åka till Natalie :)
blev att färga hennes hår,leka med hennes nya kamera, fixa i lägenheten och slutade med att vi båda låg i dubbelsängen under varsitt täcket och bara myspratade och planerade lite bus ;)
nu ska jag fixa allt inför nyår och sen åker jag till älsklingen och sover där och imorgon blir det nyårs firande!
puss!

Kommentarer

  • Natalie Markusson säger:

    Du är bäst vännen, går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig !

    Mer sånna här dagar..

    PUSS !

    2011-12-30 | 14:12:21
    Bloggadress: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: