.

Min helg

Kategori:

Min helg har varit riktigt bra ! i fredags efter skolan blev det fest hos min älskade vän Natalie! otroligt lyckad kväll måste jag säga!
sen blev det hem till mig med älsklingen, så sov vi här. sen på lördagen blev det frukost och sen kom jag faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde :o men sen åkte vi iaf med jennie och emil, för dom skulle till gbg så åkte vi till kristian :D
var där under dagen och kollade tv och bara tog det lungt!
sen åkte vi med J och E hem igen, då det blev chips,cola och harry potter filmerna!
sen vid halv 1 - 1 gick jag och kristian och la oss :)
söndagen åkte vi till gekås med jennie,emil och mille för vi skulle handla julklappar. ( köper julklappar till typ familjen på gekås. och till älsklingen köper jag "finare" saker ,i någon annan affär:) )  hittade julklapp till mamma, mille , mormor och jennie. så har johnny,pappa,göte och sen kristian kvar då ;)
sen efter det åkte vi hem till mig en stund och sen hem till kristian igen :D kollade på massa roliga program på tvn, sen blev det varm choklad,popcorn och Beck :D
sen somnade vi till pettsson och findus (A)
-
det var min helg!  puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: