.

min dag i halmstad!

Kategori:

Nu har jag precis kommit ut ur en underbart varm och skön dusch!
dagen började som vanligt med skola, sedan vid halv 2 drog jag in till stan och gick runt lite tills jag och Mc skulle hoppa på tåget mot halmstad klockan 15:51 ;) när vi var framme i halmstad vandrade vi vidare till nolltrfem, där vi träffade massa sött folk!
spelningen drog igång klockan 6,med ett för band, Analogue Drive. sedan var det en kort paus innan Danny dök upp på scenen ;) han var ovanligt grym ikväll :o ♥
efter spelningen var slut stog jag,Mc,Sussi och Hanna och dansa xD eller ah,hanna och sussi dansade la mest,med deras vackra tango ;)♥
sedan kom Emma ut,och vi kramade om henne och sa sen hejdå till alla, eftersom vi märkte att tåget gick om 10 minuter!och vi skulle hinna till stationen och sen också köpa biljetter :o sprang som fan först,sedan gick jag och Mc "sprang" som en tant xd men vi hann ;)
Puss på denna underbara dag!♥
och än en gång, Emma, Tack för dagen! utan dig hade det inte varit någon spelning idag♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: