.

Frilufsdag

Kategori:

mja, inte så kul va ;) nu när man går i 9an måste man ju ta hand om dom små och "se till att dom har det roligt" .. och jag som är en sån människa som vill vinna (a, så var inte detta det bäst. (det var idrotts grej typ) men men :) det gick la bra till slut. sen när det var slut vid halv 1 skulle vi egentligen haft en och en halv timmes rast, och sen gympa. men så pratade vi med Umbro och fick börja gympan 1ist, så vi slutade typ 10 över 2 ;)haha, måste bara berätta om min snygga fail på idrotten xD vi hade bränboll på grusplanen, så håller jag på varva.men sista strekan springer jag verkligen alla jag kan, och tror det var Matilda som skulle bränna ,, iallafall. hon sprang mot brännplattan i lika snabb fart.så typ 5meter innan "mål" så sträcker jag benen mer så det går fortare,så när jag sätter sista stegen strekte jag typ benet för långt,så jag får någon konstig stutts i benet och bara flyger iväg och liksom vänder mig om i luften ,så jag landa på röven! flög 3-4meter haha .ajaj.så nu är min rompa svullen hahaha :p men kul var det ;) hihi iaf så ska jag nog sätta mig i soffan och kolla film och äta nått.eller gå ut och hitta på något :) Pussen!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: