.

mys helg

Kategori:

i fredags åkte jag till min underbara kille och sov där :) sedan på lördagen var det upp tidigt som gällde och åka med jennie upp till göteborg och träffa min kunsiner Benjamin,Sebastian och Florian :D som jag inte kommer ihåg att jag träffat.asså jag va typ 4år när jag träffade dom,så det var roligt! vi började dagen med att jag,jennie,benjamin och hans tjej madde åkte in till Göteborg och gick till Universeum :) coolt hihih. sen gick vi och satte oss på ett mysigt café :) sen hem till dom igen och först då kom sebastian med sin tjej typ ;) och vi kollade på tre sjuka filmer x) sen kom Florian hem också :D sen vid tio åkte vi hem igen, och då åkte jag till älsklingen :)
så idag vakade vi typ 12 , gick upp och åt frukost sedan typ somnade kristian igen så när han precis vakat typ så somnade jag och sov i typ 1-2 timmar (a) sen blev jag väckt av att johan ringde och frågade om jag skulle åka med hem . så gjorde jag det :) och nu har jag försökt möblera om så bra jag kan :p har liksom fått en tv som jag inte vet var jag ska ha ^^hihi. men pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: