.

grym helg<3

Kategori:

denna lång helgen har varit bäst :)
i onsdags då var jag ju med kristian,amanda,gabbi och gezim som jag sa :) (har skrivit om dagen)
sedan på torsdagen då åkte jag till min älskling på kvällen och sov där(L)
på fredagen tog vi bussen in till stan för att kristian skulle klippa sig. blev riktigt snyggt ;D
sedan iaf gick vi till kvantum och köpte godis och läsk. sedan drog vi vidare till rolfstorp. gick in på affären för vi glömt köpa chips och tuggummi ;) sen så gick vi över till Elin där Amanda va :Doch lilla EMO! elins underbart gulliga hundvalp (a) <3 sen iaf gick vi hem till Amanda,där Gezim och Gabbi redan va :p
så flummade vi en massa och såå. sedan kollade vi på "tomten är far till alla barnen"haha älskar!:D
och sen så gick vi ut och målade med gatekritor ;D och gick till skolan. där vi träffade johan,erik,emelie,elin åå en massa :) tog massa mys bilder<3 sedan gick vi hem till amanda igen och kollade på fler filmer. vi va vakna till klockan 6typ,och alla blev bara flummigare och flummigare haha :D Kristian du e fan bäst! haha :D han hackade upp sig på alla dessa replikerna i detta videoklippet! haha! sedan slocknade jag och älsklingen i soffan iaf<3 och sedan på morgonen städade vi upp lite och åt frukost, sen så drog jag och Kristian till fotbolls planen och satte oss med mamma och kollade på mille när hon spelade match:) så åkte vi hem till mig så duschade jag och fixa mig. sen så beställde vi pizza och drog hem till kristian. åt och kolla på sommarkrysset ;) sen så la vi oss i sängen och kollade på 2 filmer tror ja de va :) haha "död snö" så jävla ful :D<3
vaknade vid 11 tiden tror jag. sedan drog jag hem vid 2 tiden :) och nu försöker jag plugga på 48glosor tills tisdagen ,kan inte en enda skulle ja tro ;D hahah.¨
-Stor kyss på denna helgen<3-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: