.

helgen<3

Kategori:

i fredags tog jag bussen ut till Kristian. så åkte jag,han,henke,kigge och bob till kroksjö eller nått sånt :p och badade iaf :) sen stack vi till frillesås pizzeria så åt dom. sen åkte jag och kristian hem till honom för båda vi hade så ont i magen pga att vi drack vatten i norrland som vi inte borde druckit :p
-
lördag :
började dagen med att åka till kärradalstrand och sitta vid glass kiosken där alex jobbar :) fin bränna fick vi av att sitta där i 3 timmar iaf(y)haha. sen typ åt vi och sen hem till kristian och så kom emelie dit :) så åkte vi till Kim på förfest. sen stack vi till företagscupen typ . massa skoj!! :D <3
sen hem och nanna hos älsklingen iaf (L)
och idag (söndag) så badade jag,kristian,emelie och henke i havet (första dåpet i havet iår för min del) eller aah, jag blev iputtade! lika bra de ändå, annars hade jag nog aldrig hoppat i :p <3
sen så va ja m min bby och så kolla vi finalen i VM , eller aah, kristian somnade efter 5 minuter ;) haha(L)
och nu kommer jag sakna min älskling grymt mkt eftersom han ska jobba hela veckan :(
men Wheels and Wings på fredag/lördag ju :D <3 tagga!
pusspuss<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: