.

helloou

Kategori:

idag är det torsdag. det betyder att vi började kvart i 10 ;) vilket var sjukt underbart! sovmorgon (L)
och slutade även halv 3 :) så fick bli att mamma både körde dit mig och hämtade mig. men så var det så sjuuukt kallt ute så jag ville inte att emelie skulle få gå hem i den kylan haha, så vi körde hem henne ;) typ 300m ;) haha! (L)
men sedan när vi kom hem så tog jag och mamma oss en fika och pratade i över en timme :) mys.
sedan kollade jag på top model,tills jennie och jessica kom. för då skulle vi spela tv spel.haha.
så gjorde det i två timmar,höhö.
-
men sen har jag bara snackat med Emelie typ :)<3
-
planerna imorn är att följa med Amanda hem,med Gabbi,Emelie,Annie och Jajje typ.<3
blir mys<3
sen sova där med.
nu ska jag ta mej en kopp kaffe. Pusspuss,<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: