.

hello sweetis

Kategori:

igår gick jag inte och la mig förän si sådär halv 6, vilket inte är så himla bra då ;))
kunde först inte somna, och kunde även inte blogga just då . för att datan dog typ, vet inte varför. whatever.
detta gjorde då att jag inte kom upp förän halv 3 idag. och det är ju inte så bra det heller. måste ju egentligen börja lägga mig tidigt och vakna tidigt för skolan börjar ju tyvärr igen på många. jag kommer verkligen aldrig lyckas
.
komma upp vid halv 8 då, usch. men men , sånt är livet ibland och man får ta vissa smällar.
nu sitter jag iallafall och dricker en kopp varm choklad, såå sugen jag varit på det länge! äntligen, med andra ord ;)
innan ringde bräck, så pratade jag med honom en stund. så mycket mer har jag inte hunnit göra idag faktist.
.
och imorgon ser mina planer ut ungefär så att jag ska gå till kyrkan. konfan ni vet. eller så tar jag fotbolls tränign. kanske hinner båda? hm, ajjja jag får helt enkelt se hur jag löser detta.
.
hittade även detta söta klipp på Willy&Matte.
eller ska jag säga snygge-Matte och Vackra-Willy?
tycker iaf att det var sjukt sött när Willy sa det , haha
det kliar som sjutton på min haka nu. vet faktist inte varför.haha
rolig info va?
men aja, nu ska jag inte tråka ut er mer
.
men aah, det var nog detta jag hade och meddela just nu.
ha det så bra,så hörs vi
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: