.

10år som bästa vänner,<3

Kategori:

iår har jag och underbara Amanda Bengtsson varit bästa vänner i hela 10år! helt sjukt!
amanda du vet inte hur otroligt mycket du betyder för mig!
du har alltid funnits där för mig när jag behöver någon att gråta ut för. när jag behöver någon att prata med<3
kommer alltid att älska dig underbara barndomsvän!<3
vill alltid ha dig i mitt liv Amanda(L)
älskade sötnos!<3
kom ihåg på dagis när vi satt och lekte med dom diniosarios leksakerna, jag hade min glitter dress :') minnen för livet <33
allt vi gått igenom<3
kommer alltid att finnas kvar, in my heart (L)
våra ärr på knät är ett bevis på minnen , hihi.
samma knä fick vi ärr på sammtidigt, som kommer vara kvar för livet!<3
tiden går så fort när man har roligt,<3
10 hela år!(L)
Amanda du finns alltid i mitt hjärta,glöm inte det gumman! (L)


jag älskar dig otroligt mycket bästa vän, Amanda Bengtsson! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: