.

Bip-test = IDIOT

Kategori:

heeij :) dålig uppdatering nu för tiden,iknow. men anledningen idag är att jag har varit så negativ och besviken på mig själv,eftersom jag bara fick G i bild,hade räknat med minst ett VG, men men :/ idag i skolan var det "bip-test" på gympan,jag var inte med.asså jag vägrar verkligen vara med på sånt,så förnedrande att göra något sånt? om någon tex har dålig kondition och går av rätt så tidigt,då kan de ju minska ens självkänsla totalt.allså "bip-test" är ett jävla kvitto på hur bra man är. hur jävla idiotiskt som helst.den som uppfann de borde fan vara idiotisk. iaf. efter skolan kom pappa och hämtade mig så åkte vi till ullared en sväng,för han skulle fixa något med ett par glasögon. sedan hem,så kom mina kusiner Benjamin och Florian och deras mamma Mariana hit :) kul kul! nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och kollar på massa Paow videoklipp, hur kul som helst haha :D den människan är ju för söt
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: