.

film...film..film..

Kategori:

hejhej..
igår var jag på Wic matchen,som dom tyvärr förlorade...
efter det åkte jag hem till Bäckis. så satte vi på Saw lll , sett den några gånger, men den är bra :)
sedan kollade vi på Jönsson ligan ;) och då slocknade bäckis ;D
inte långt efter somnade jag.
-
och idag har vi bara legat och kollat film :) först en till jönssonligan,sedan Saw l , sen någon typ Valling? aah något sånt :) sen Bröllops fotografen ;) senare kom filip.så drog vi ut. stack typ till skolan. sen åkte jag hem.
så nu när jag kom hem satte jag mig och kollade talang och sedan solsidan. mkt film idag :D liten miss ändå att jag gjort det just denna dagen som var så otroligt fint väder, kändes ju som sommar :o underbart!
nu ska jag nog sätta på en film ;)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: