.

mys<3

Kategori:

dålig uppdatering, jag vet. sry!
men har inte haft lust eller ork att göra det,,
jag har då varit sjuk typ hela veckan -.-"
men i fredags tog jag migg iaf till skolan, rätt slapp dag, men har världens ångest nu, har nån jäkla SO grej som ska vara klar om två veckor, 3 uppgifter typ , och jag har inte ens börjat! hjälp!
och typ engelska tills torsdag, matte till nån dag. och sen typ svenska me -.-" nice asså!
aja, ska inte lägga över mina problem på er.
i fredags då efter skolan , så åkte jag hem och fixa mig och massa sånt, sen hem till Oscar<3
kollade på film i timmar , mys<3
men vid halv 4 bestämmde vi oss för att sova (aa'
vaknade sen vid 7kanske -.-" haha.
låg vaken och sommna om,vakna , sommna om.. jaa och så ett bra tag. tills typ 11 då oscar äntligen vaknade ;)
åt frukost , kola datan, inget roligt där så vi gick ut :)
träffa på Mc,Sara & Linnea <3
sen gick vi tbx och kolla på en film, som jag inte minns namnet på,hehe.
<3
sen åkte jag hem, och efter ett tag kom Johan&johan hit, så jag jennie och dom satt och drack kaffe och tjata massa (:
nu ska jag slänga in mina jeans i torktummlaren,duscha,ta fram kläder tills imorn, och massa sket.
så imorgon bitti drar jag och Mc upp till gbg/liseberg och kollar på grabbsen :) <3
ska vi skoj.<3
big kiss //jolin<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: