.

saknar<3

Kategori:

har alltid och kommer alltid älska dig vännen<3
2år har gått utan dig nu, det går inte en dag utan att jag tänker på dig<3
du förtjärnade inte att lämna oss på det sättet du gjorde.
var inte meningen att det skulle hända.
ångrar så starkt att jag inte var med dig då
men jag klarade inte av att se dig så.
minns den dagen som det var igår, alla tårar som rann nerför mina kinder
så mycket jag skrek.
att se dig lida så var det värsta jag varit med om!
vill bara spolla tillbaka tiden och ringt en vetrinär tidigare!
vi hann inte, innan det var försent :(
förlåt älskling<3
ååh nu kommer alla tårar :'(
du vet inte vad du betyde för mig älskling (L)
Älskar dig förevigt Denilda(L)
kommer aldrig glömma alla underbara minnen med dig.
hoppas du har det bra i himlen! <3
vi ses i framtiden.
Puss<3
17/10-07
denilda
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: