.

LÖRDAG

Kategori:

vaknade upp, sedan kom johan hit. så drog vi till gekås. hitta lite onördiga saker som vanligt. typ ansiktsmask,handkräm,barnhemmet,en loka och tand blekning. var inte där så länge heller :)
-
sedan åkte jag och mamma till ica och handlade lite, sen hem och fika åå så.
-
sedan vid typ 6 drog jag och mamma in till stan, för hon ville bjuda mig på bio,gulligt!<3
vi kollade iaf på "flickan som lekte med elden" sjukt bra!
-
sedan åkte vi till donken och åt,träffade lite känt folk. och sedan kom även johnny dit, pratade lite med han åå så (: ,och sen vidare till hajen.
sen åkte vi hem, så när jag kom hem tvättade jag bort all smink och satte på en ansiktsmask och kollade på barnhemmet mitt i mörkret helt själv, hihi.
-
kyss på denna dag :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: