.

förlåt!

Kategori:

förlåt,förlåt,förlåt för kass uppdratering!!
men har verkligen inte haft lust eller tid att blogga.
Torsdag; Fick äntligen tbx min mobil!! :D längtat! <3 men inte fan är problemet med den löst iaf ;s .
Fredag; det var en vanlig skoldag ithink, fick tbx en svenska uppgift, man kunde som höst få VG på den, jag fick G+ så är ganska nöjd ändå, eftersom jag bara slängde ihop uppgiften på nån minut!
sedan följde jag&Gabbi med Amanda hem, först så åt vi lite, sedan snacka vi typ massa och sen gick vi till affen och köpte cips&Godis (:
sedan åt vi typ med amandas familj, super gott!
och sen kolla vi idol och sånt, så skulle Gabbi typ ta hål i örat på mig! :s
och jag lovar och svär, har aldrig varit så jävla nervös i hela mitt liv! haha, asså jag stog och skaka och kramade om amanda, och en massa. och till slut fick jag amanda till att gabbi skulle ta ett hål på henne först, så gjorde hon det, och sedan liksom typ 2 timmar senare försökte som fortfarande ,haha. så blev till slut att vi fick ringa Oscar så han fick lugna ner mig lite, hihi. och till slut så blev det ett hål! haha. tack för att ni stog ut! haha<3-
sedan så typ gick vi ut, Säger inget mer om det.
sen så kolla vi Saw och käkade godis, men sen ville dom inte se den mer ;) höhö. så satte på en komidi ist.
jag somnade nån gång under filmen.
klockan halv 7!! väcker gabbi mig för att hon inte vågar gå på toa själv! haha sötnos<3
följer med henne upp, och kan så klart inte somna om -.-"
vid 11 kanske kommer vi iaf upp , gör iordning oss och sånt.
jag drar hem vid 12, fixar mig och fikar med mamma,pappa,jennie,mille och sedan kom johan (:
sen drog jag in till Oscar (K)
super mys med dig idag! <3<3<3
Älskar dig mer än allt! (K)
sååå. det var typ dom dagarna tror jag (: nu glor jag bara lite på idol å så.
PussPuss // jolin <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: