.

Fotboll<3

Kategori:

Yes , idag vid halv 2 åkte jag till Emelie,så cyklade vi till gympasalen och hade fotbolls träning,så jag har äntligen börjat igen,efter ett års "vila" (: Jävlig skönt att börja igen måste jag säga! 2 timmar var det idag (: 1 timmes styrke träning och sedan spela vi i 1timme (: <3
-
sedan åkte jag hem,och var ute och gick lite med Holly :)
och sen hoppa jag in i duschen, sen fixifx och slängde faktist i mig lite mat,eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen,så är faktist lite förvårnad att jag klarade träningen utan någon mat (:
-
sedan bar det av till kyrkan,det var tema kärlek (aa <3
kan ju säga att jag hade en speciell person i tankarna hela tiden<33
sedan efteråt blev det o'boy och fraller (:
sen satte sig typ,jag,linnea,elin,alex,björn,kenneth,ida aa typ massa underbar människor utanför på en mur och pratade massa,riktigt mysigt faktist<3
och elin "råka" ge mig en liten puss på munnen,och sa att det var menningen på kinden,haha gulligt.
-
nu ska jag bara läsa flays blogg sedan ska jag kolla på Play a de sol,parlamentet och sedan heartbreak hotell :)
-
Kyssen (K)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: