.

test från Kajsas blogg (: har liksom inget att göra så, ah

Kategori:

Senaste
1. Kompisar du träffade: sebbe 
2. Personen du pratatade med: mamma 
3. Du fick Sms av: Elin
4. Du kramade: Sebbe (:

Idag
5. Kläder: sockar,bh,trosor,jeans,brolle t-shirt, hood tröja. 
6. Bättre än igår: vah?
7. Är det:måndag ? 
8. Planer: sova! eftersom jag inte sov nåt inatt.blabla
9. Händer imorgon: de får jag se då ;D

favorit
10. Nummer: 5
11. Färg: grön
12. Årstid: summer <3
13. Saknar du någon?  ja <3
14. Humör för tillfället?  Trött!

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? kollade på Sebbe :) 
16. Vad åt du sist?  en damsugare ;)
17. Vad irriterar du dig på? att jag e så jäkla blyg! och säger ''jag vet inte'' hela jävla tiden! -.-
18. Tror du på distansförållanden? nepp. sånt funkar fan inte
19. Vem tänker du på just nu? Sebbe (a'
20. Tror du att personen tänker på dig med? man får la hoppas (: 
21. Vart reste du sist? danmark förra året , eller vah? x)
22. Vad gjorde du igår kväll? va me Sebbe :)
23. Liknar du din mamma eller pappa? lill Mona ju ;)
24. Ler du ofta? always ;)
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek såklart! <3
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jao
27. I vems säng sov du i igår natt? min (:
28. Vilken färg har din tröja? svart

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jaa 
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? jaoo
31. Gråter du när du skadar dig? beror la på

Lycka
32. Är du en glad person?japp :D
33. Vad gör dig glad? mkt! :)
34. Önskar du att du var lyckligare? om de gick, så jah ;D 
35. Är lycka överskattat? hu?
36. Kan musik göra dig glad? jappjapp 

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? jah  
38. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det? jao
39. Har du en flick/pojkvän? <3
40. Är du kär? jao (: <3

Hat
41. Vem hatar du verkligen? :@ 
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej, de tror jag inte ;D 
43. Är du en mobbare? ne :)
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? jao
45. Har du blivit sviken någon gång? aa

Skolan
46. Gillar du skolan? inte längre! Henrik e ju inte kvar! :'(
47. Favoritämne?  bild
48. Värsta ämne? Svenska vafan
49. Har du spytt i skolan nån gång? nep ;)
50. Är skolmaten god? neij!

Kommentarer

  • Amanda BEEEENGTSSSON ;D<3 säger:

    hahaaa det står tyyp....sebbe sebbe sebbe SEBBE xD!!

    väldikt trååååkkig att henrik har slutat ;'( <33

    2009-06-16 | 11:05:10

Kommentera inlägget här: