.

skolavslutning!

Kategori:

12 juni !

hey. skolavslutning ida! :D fan va skoj!

gick upp vid 6 typ, tvätta håret och gjorde mej iårning, skulle samlas i skolan vid 9:50, kom prick ;D så satt vi och åk popcorne, salta pinnar och drack cider och hade de mys :) <3

sen blev de att gå upp till kyrkan ;D ös regna ju -.- 
satt i kyrkan i typ en timme. alla nior grät (: 
sen efter skyndade sig nåra ner till skolan igen för att säga hejdå till världens bästa lärare Henrik:) <3
kramade om han<3 jag och Gabbi började gråta då (a'  <3 kommer sakna han sjukt mkt! han ska liksom inte vara kvar på våran skola längre :( 

 sen krama jag om alla mina underbara vänner, som jag kommer sakna till 1000 under lovet<3

sen blev de att åka hem och käka tårta :) snackade även med Oscar, de va meningen att vi skulle till stan. men han fick typ inte :/
sen ringde Sebbe mej och undrade om jag ville me han till stan :) sa såklart ja, eftersom jag inte ville sitta hemma och ha det tråkig. drog in till stan vid kvat i 9, mötte upp sebbe och Danne och hade de skoj på stan :) <3
mys va de<3

sen åkte jag hem, va så sjukt trött så jag sommnade på vägen hem (a'
sen tog jag mej in i huset och la mej i min säng! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: