.

Holly på kroken ;)

Kategori:

9 Juni 

ida vaknade jag vid 10 över 5, och kunde inte sommna om -.- 
gick upp vid halv 6 kanske, och tvätta håret och på med kläder och smink. Sen till skolan.
vi hade kassajakt! ;D sjuk skoj e de! <3 men de gick la inte så bra för vårat lag (a) men men. och sen va de fotbolls turnering ;)) men vi som inte ville vara me fick göra annat, jag hjälpte till att pynta ;D 

sen blev de att sluta vid 2 :p så jag och Amanda tog och gick upp till gunevi för att se lite på fotbollen ;) sen vid 20 i 3 gick vi tillbaka till skolan för Oscar skulle komma ;D <3
Sen när han väll kom stog vi och vänta på bussen i 35 minuter! haha. 
Hemma försökte vi komma på nåt att göra :P gick inte så bra (a' men de blev att vi fiska ;) fick en fisk, och en hund ;) haha. så jäkla skoj de va ^^

sen kollade vi på Tv, och glode i skolkatalogen :p 
sen skulle han hem :( 

Tack för denna dagen alla <3


10 Juni!

vaknade av att Mille fråga om jag inte skulle upp, då va kl halv 8! Panik! sprang upp och tog på mej kläder och smink, åt en macka, och sen till skolan. vi hade klassensdag ;)) men eftersom de regna fick vi vara inne i gympa salen och köra våra stafeter ;D skoj skoj! Sen gick vi till hemmkungskapen och åt korv&Bröd ;) sen fick vi sluta vid 12 :D men eftersom de inte gick nåra bussar hem då så körde jaana mej, Tack. 

och nu sitter jag bara här ensam hemma och har tråkigt :p 

Ring,Smsa eller kom hit nån! <3
0768235379 ;))

PussPuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: