.

Baksmällan !

Kategori:

14 juni.

tråk tråk, haha. gick upp vid 10 kanske. sen kom jag inte ihåg mer x) sen i alla fall ringde Sebbe,för vi skulle på bio , Baksmällan ;)drog till Sebbe vid 4, vi gick ner på stan och satte oss i en busskur :) haha, så kom de en jävligt irreterande unge till oss :P ba-kolla dit! hjahahaha. tittut , åh en jävla massa x) och så satte han sig igemte oss och peta i vårat hår me en pinne?! :s haha, Gullig unge asså ;D

sen efter vi hade suttit där i en timme gick vi och fixa biljetter ;) och sen fixade vi lite godis. gick tillbaka till bion och satt där och vänta på att man skulle få gå in :) Asså jag lovar, lätt den bästa film jag någonsin har sett! ;D haha så grymt rolig den va asså! :D sebbe skratta så mkt så att han börja gråta! haha :D

sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi hem till mej :) åt, och sen typ skulle vi sova :) men blev ju inget me de ^^ vi låg vakna hela natten, för att jag inte var trött så kunde inte sebbe sova bara för att jag va vaken ^^ haha. så vi typ bara låg och kollade på varandra :P mys.

15 juni.

vi kom upp vid 12 :) åt frukost , sen skulle sebbe rida ;D haha , han hade lovat jennie ;) jävligt skoj att kolla ;D
sen skulle mille och jennie dra till gekås , så vi blev ensama hemma, så vi satte på en film :) och sen tog vi en promenard ner till sjön ;) sen kom Susanne så Sebbe skulle hem :/

Puss på denna dag. <3


Ps: mamma-väx upp! jag e inte en liten flicka längre! fatta de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: