.

<3

Kategori:

fy fasen va varmt de e asså! kan ju fan inte sova! -.-'

jaja, vid 3 snacka jag me Sebbe på msn, så ville han att jag skulle komma in till stan så vi kunde bada i havet tsm (: <3
så tog jag bussen kvart över 4, sprang in på pressbyrån och köpte tuggummi, så kom Sebbe och Sebbes mamma och hämta mej, så åkte vi ner till geterön,så när vi kom mötte jag Mc :D shit va jag har saknat henne!<3 en månade sen vi träffades! sheit<3 .sen så badade,solade,käkade glass och hoppade på stenar,gjorde jag och Sebbe haha <3(blev lite konstig mening där, haha.)
sen ringde mamma vid 20 i 7 och sa att jag var tvungen att ta bussen hem vid kvart i 8 för att mamma skulle börja jobba tidigt imon så hon ville inte köra in till stan och hämta mej.så vi börja byta om så smsa vi sebbes mamma och fråga om hon kunde hämta oss, och köra oss till stationen så att jag kunde ta bussen hem, men vi fick inget svar av henne ,haha, så kvart över 7 börja vi gå in mot stan, varmt som fan! fick skoskav -.-' så var tvungen att ta av mej ena skon, och gå på den steniga asfalten, haha . såg nog rätt fult ut, men vafan vem bryr sig ;))
sen såg vi att kl var kvart i 8 , då jag skulle åkt med bussen, och då var vi kanske halv vägs framme (a) så ah jag missade den, så smsa mamma och sa de, så hon fick köra in i alla fall och hämta mej, haha rätt åt henne ändå. så jag och sebbe fortsatte in mot stan , gick till hamnkiosken och satte oss där för mamma skulle komma dit (: fy fan va skönt de va att sätte sig ner, haha . ska aldrig i hela mitt jävla liv gå från geterön till stan igen! hah. sen kom mamma så körde vi Sebbe hem, för han orkade inte gå mer (a) <3


haha lätt snyggaste bilden på Sebbe! ^^ haha

<3<3

Kommentarer

  • Amanda BEEEENGTSSSON ;D<3 säger:

    naaaw vad gölligt att ni bada tsm! ;D <3<3<3

    2009-07-01 | 22:57:32

Kommentera inlägget här: