.

Tidsfördrift

Kategori:



BILDDAGBOKENS STORA ÄRLIGHETSTEST!

Jag har i mitt liv:
(x) Rökt.
( ) Snusat.
( ) Drogat.
(vatten,haha) Druckit så mycket att jag spytt.
( ) Stulit en bil.
( ) Hånglat med någon av samma kön.
(x) Sovit i samma säng med någon av samma kön.
(x) Varit kär.
( ) Haft sex på offentlig plats.
( ) Snattat.
( ) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex.
( ) Blivit arresterad.
( ) Gått på en blind date.
(x) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat.
( ) Sett någon död.
(x) Varit utomlands. 
( ) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
(x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.
(x)Gråtit dig till sömns.
(x) Lekt tjuv och Polis
(x) Sjungit karaoke
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt.
( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
(x) Fångat en snöflinga på tungan.
(x) Dansat i regn.
(x) Skrivit till Jultomten.
( /) Fått ett sugmärke.
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.
(x) Blåst såpbubblor.
(x) Grillat på en strand.
(x) Åkt inlines.
(x) Åkt skidor.
(x) Åkt skridskor.
(x) Åkt snowboard.
( )Genomgått en operation.
(x) Varit förälskad i en lärare. , haha
( ) Haft sex med min lärare.
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) Gjort en snöängel.
( ) Haft ett te-party.
(x) Byggt ett sandslott.
(x) Hoppat i en vattenpöl.
(x) Hoppat i en lövhög.
(/) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt ID.
(x) Tittat på en solnedgång.
( ) Varit med om jordbävning.
(x) Rört en orm.
( ) Sovit under stjärnorna.
(X) Blivit kittlad.
( ) Blivit bestulen. 
( ) Blivit missförstådd.
(x) Vunnit i en tävling.
(x) Gått mot rött.
( ) Blivit avstängd från skolan. 
( ) Varit i en bilolycka.
(x) Haft kramp.
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt.
(x) Hatat mitt utseende.
(x) Varit vittne till ett brott.
(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna. 
(x) Skrivit ett kärleksbrev.
(x) Fått en önskan inslagen.
( ) Haft sex med ett djur.
(x) Smakat torrfoder till ett djur.
( ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
(x) Kysst en spegel.   
(x) Sjungit i duschen
(x) Drömt att jag gift mig med någon.
( ) Slickat på en lyktstolpe på vintern.  
(x) Suttit på ett tak.
(typ) Skrikit så att jag inte fått luft.
(/) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) Klättrat i träd.
(x) Haft en koja.
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
( ) Brutit någon kroppsdel.
(x) Fångat en fjäril.
(x) Fuskat på ett prov.
(x) Glömt någons namn.
(x) Sovit naken.   när jag va liten (a)

( )  Tatuerat mig.
( ) Piercat mig på annat ställe än öronen.
( ) Dykt djupare än trettio meter.
( ) Hoppat fallskärm

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: