.

7/7-09 Rixfm Båstad (:

Kategori:

dagen började med att jag försov mej -.-' en och en halv timme! :o 
vid 8 tog jag bussen in till stan, gick in på willys och sen gick runt lite i stan.
sen hem till Mc, sen åkte jag,Mc och Mc's mamma bil till Båstad.
åt och sen gick vi till Scenen. 
träffade alla underbara sötnosar där :D <3
satte oss vid scenen och snacka lite :) 
sen när alla tält ''öppnade'' gick vi dit och tävlade och lite sånt (:
sen så hade Zelmerlöw signering, men jag orka inte gå fram ^^ 
sen va det E.M.D :D <3 blev en väldigt snabb signering, men ändå :)

det var kram och kortförbud -.-'
kommer inte ihåg exakt , men nåt sånt här var det la (:

E- Heeej :)
J-hejj :)<3
E.hur e det med dig? :)
J-de e bra! :)
E-skönt å se dig<3
J-desammm (:
E- * tar tag i min hand och kramar om den* med världens gulligaste leende (a)
J- (a)<3333
E-har du haft det bra? :)
J-va?
E-har du haft det bra?!
J-mmm :)
E-*pekar på nåt på mej och ler typ* :)
E- sen* let mot mej*(a)
E-sen*pekar på min arm* snyggt! :D
J- va? 
E-snyggt!eh..den :) *pekar igen* 
J-*kollar ner på armen,och fattar att han menade mitt RUN EMD svettband, haha* aha, hehe aa :D
E-aao :)



sen när dom skulle gå ner från signeringen gick Erik imot mej, så kramades vi! :D<3
E-ha det bra nu Jolin! <3
                                                                  <3

sen var det saundcheck för EMD (:
så vi gick till scenen,<3

sen var det bara att vänta,tiden gick väldigt fort faktist :)

här e lite snack vid scenen ;
http://www.youtube.com/watch?v=Sajz_Gymg-M        

Jennie let me love you , i mitt fall Erik let me lvoe you (a) ;
http://www.youtube.com/watch?v=RYdjS7nuK68&feature=related

dagen var underbar<3
tills jag fick reda åp att någon/några duma jävla idioter gjort inbrott i EMDs hotell rum och tagit det allra viktigaste sakerna!!! :@  bland annat ; plånböcker,ipon, en hårdisk och den allra viktigaste, datorer!!! men liksom 10 års arbete på!! och massa privata bilder! asså hur dum i huvet får man va och snor sånna saker!?!?!?! Fan!!!!


Älskling<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: