.

1månad <3

Kategori:

1månad med min älskling<3
älskar dig mest på denna jord <3
Sebastian Ohlsson,kommer aldrig lämna dig,
skulle vara det koraste jag kan göra.
nerver.
vill vara tsm med dig resten av mitt liv<3
utan dig,ingen mig.
så jävla underbart när du
lägger armarna runt mej
och kysser mig<3
du fattar inte hur underbar du e<3
har kännt dig nästan hela mitt liv,
men då som min syrras bästa kompis.
och nu några år senare,
e vi tsm. kan igentligen inte fatta de.
har alltid gillat dig, hållde på dö
när du t.ex följde med jennie hem.
jag va så blyg för dig då,
du var det absolut vackraste jag sett <3
och nu e du min (L)
jag älskar dig ! <3
vill aldrig lämna dig,
vill aldrig att du lämnar mig.

Du är min största kärlek och min bästa vän,
lika vacker och fin som en sommar äng.
Jag kommer aldrig glömma våra minnen för dom består.
jag kan inte leva utan dig du är mitt allt och när jag inte hör din röst på kvällen så blir alllt kallt.

hoppar du,hoppar jag.
har aldrig varit lyckligare <3

jag älskar dig Sebastian Ohlsson <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: