.

Dagen var guld,<3

Kategori:

hej alla söta :*
denna dagen har varit helt underbar i mina ögon och öron.
<3
på morgonen åkte jag ju då till Mc, så drog vi vidare till Göteborg. så gick vi in på nordstan och kolla in scenen och träffade Emma&Sandra<3
sedan gick vi och fikade (: mys
sen återvände vi till scenen och fick super platser precis där kön till fotograferingen skulle vara trodde vi, sedan uppträdde då nicklas bra! Mariette för söt! Rabih & Eddie bäst<3 sedan Tove och ingen kommentar där.
sedan sa då daniel da silva "aa kön till fotograferingen kommer börja där" och pekar på andra sidan av scenen vi ba vafan! haha. så vi fick springa runt scenen ;) gick upp på scenen så blev det typ så här, asså Rabih och Eddie stog igemte varandra och såklart ville jag stå imellan ;) så jag typ går fram till dom, ställer mig framför dom och
J- hej :)
R&E-heey (:
J-skulle jag få stå imellan er? haha
R&E-hehe jaa självklart
J-hihi
R-"tar tag runt mig och vänder oss mot väggen" ska vi stå så här?haha
J-ja självklart (: haha ne skojja "vänder oss"
"smile"
R-heejdå :D
J-aaaaah (a)<3
vi fick iaf ett underbart kort med dom :* Rabih!<3
-
sedan gick vi och åt (: och sen kolla lite i affärer , sedan åter till scenen igen ;)
så typ ställde vi oss med Emma&Sandra i kön till signeringen (:
och gick upp och träffa dom åå så ;)
haha Nicklas är för söt :D "ååh herregud va pinsamt :o" haha<3
Rabih "aw, vilket vackert leende du har"<3
hihi aaaw<3
-
sen så tog vi farväl till dom och gick runt i några affärer till ;) hittade en julklapp till mille och en till jennie (:
sen åkte vi hem till tråkiga underbara varberg (:
-
sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi och köpte Pizza, sen hem och kolla på Playa de sol och käka pizza (:
kyss på denna dagen :*
Rabih Jaber i mitt hjärta! <3
fixar orginal bilden senare (: <3

Kommentarer

  • Mirelle säger:

    åååh julklapp till MIIIG!?! :O :D wooho!

    2009-12-09 | 18:00:46

Kommentera inlägget här: