.

ingen uppdate

Kategori:

ledsen för att det inte har varit någon uppdate överhuvudtaget! men det beror på att det är Höstlov nu :) som jag har tillbringat med min älskling<3
.
i lördags var det halloween fest i veddige, riktigt roligt!:) jag var kanin :D hihi. sedan sov jag och kristian hos honom. på söndagen och måndagen gjorde vi inte så mkt.
sen på tisdagen var det att kolla när kristian henke,albin,emma,alex,tosse... osv. spelade innebandy :)  och sen på kvällen åkte jag och älsklingen in till stan och åt på Sakura thai<3 efter en stund kom Albin och Carro dit också :) sen gick vi till hemmakväll och köpte massa godis. sen hem och myste <3 vi hade ju trots allt 1 och ett halv år tillsammans(A) helt underbart<3
igår gjorde vi absolut ingenting, bara njöt utav lovet helt enkelt! och idag åkte vi hem till mig :) har inte varit hemma sen i lördags så är ganska skönt :)
imorgon blir det att äta på resturang med kristian och hans släkt :) och sen skulle jag tro att vi sover hos kristian eftersom vi faktiskt ska lana i helgen hos honom;)
nu ska jag vara social ! och snart blir det pannkakor :D
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: