.

Liseberg

Kategori:

godmorgon.. vaknade för ca en timme sedan. riktigt skönt att sova ut efter en hel dag på liseberg igår :D
började med att jag,kristian,kristians mamma + "plast" pappa, kristians bror + hans tjej och kristians lillebror, åkte upp till göteborg. och in på liseberg. efter ca en timme mötte vi upp Albin och Carro så hade vi kul på liseberg ! åkte atmorfear, var så jävla nervös när jag satte mig i den och den började åka upp och fan aldrig stannade kändes det som :o haha, sedan va det äckliga att den sluta inte dra neråt förän man verkligen var nere vid marken typ. men om jag ska vara helt ärlig så är höldskräcken äckligare ;) konstigt nog.
vann även dumle stjärnvinst :D grymt gott!
sedan vid halv 11 tiden åkte vi hem :)
vädret var ju grymt fint igår me, kunde inte bli bättre!:o
nu ska jag vara gulligflickvän och städa kristians rum medans han är ute och meckar med moppen :)
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: