.

Om gårdagen!♥

Kategori:

började dagen med att jag gick upp vid halv 7, fixade mig och drog till skolan vid halv 9. hade typ 4 lektioner innan jag drog in till stan. gick runt lite och kollade i affärer,sedan hämtade jag ut min tågbiljet och mötte upp pappa så åt vi. 14:21 hoppa jag på tåget till Halmstad.mötte då upp Emma så gick vi till teatern :) träffade lite annat folk där. sedan vid 5 ringde vi håkan ,men han sa att grabbarna va lite sena,ungefär 15minuter senare får jag syn på två godigar ;) Erik&Danny,Matte va tyvärr inte med,men jag förstår det♥
gick fram och kramades med dom lite,så stog jag och pratade med Segerstedt :) '
sen gick jag,emma,lovisa och Nadja med dom in på teatern och fick vara med på deras soundscheck ;) busungar!
sen hoppa dom ner från scenen och erik går fram till mig,lägger armen om mig och tar i min hand och ba:"aah..jolin :)" med ett stort leende på läpparna :') hihi.. sen tar jag upp ett tuggummi paket, Erik ba:ååh,du har inte ett tuggummi över till mig?(a) jag:jo sjäälvklart ;) Erik: mmmh gott! haha sötnos :D ♥
så stog vi och snackde med dom en stund ,kramades, tog lite bilder,Erik sjöng på Jolin låten några gånger hihi :D
sedan skulle dom iväg och äta och vi fick stanna kvar där inne ;) vid 6 kommer alla andra in. och vid halv 8 drog konserten igår och vi hade grymma platser :D och konserten var sjuuukt bra! ;o
Wherever you are, finns inga ord hur glad jag blev när Erik började sjunga den♥
sen när konserten var slut vandrade jag och Mc runt i Halmstad i en timme innan vi blev hämtade ;D
tack för en grym dag!
Puss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: