.

lovet,iglar och danny

Kategori:

detta har varit det absolut bästa lovet på lääänge! :')
tiden har gått sakta,men dagarna har varit så jävla bra! tillbringat den mesta tiden tsm med min älskling. vi har solat,fiskat,spelat kubb och haft allmänt mysigt ♥
och idag .. haha! asså jag satt vid datan med en hel kopp nytt kaffe, så kommer kristian och har en jävla korv i handen och typ skrämer skiten ur mig så jag drar till armen rakt på koppen så allt kaffe flyger ut på skrivbordet och ner på golvet xD
och sen innan när vi var nere och fiskade,så hade jag på mig foppatoffler.. så står jag och min bby och fiskar helt lungt på brygkanten.och så känner jag något på min tå,kollar ner, ser att något är på min stortå men tror att det är smuts.. tills den börar röra på sig! så ser jag att den är en jävla äcklig blodigel ! så jag får panik och släpper spöt och försöker få av mig skohelvetet! fy satan va rädd jag blev ! :O
kan ju säga att blodiglen fick en plågsam död sen!;)
men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan prata med min bby, och så taggar vi Danny imorn! :D
pusshej!
söt bild ,hihi♥
love you boy,♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: