.

Kalas

Kategori:

Just nu är det kalas här hemma, för min syster Mirelle som fyllde 18i måndags. Men jag ligger i sängen och vilar lite eftersom jag är så trött och sovit dåligt, så Kristian tvingade mig att vila en stund nu för jag är sur pga av trötthet och matbrist. Min mage kurrar konstans. Aja, igår var ju jag och Kristian på bio, vi kollade på big momma; sådan far sådan son. Riktigt bra och rolig film ;) rekomenderar den starkt! Men nu ska jag vila lite, sen blir det ju tårta ;)<3 puss

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Svar på din dumma kommentar:

    haha jo det hade jag, men jag glömde faktiskt ta på mig dom så när jag hade satt mig i bilen fick jag springa in och hämta dom.. därför är dom inte heller med på bilden ;)<3

    2011-04-03 | 21:39:29
    Bloggadress: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: