.

Ingen uppdatering på hela helgen(y)

Kategori:

i Fredags åkte jag,Gabbi och Emelie in till stan och satte oss vid donken.sedan kom Gezim dit! :)
så satt vi där i ca två timmar och hade allmänt mys. sedan hoppa vi på bussen mot stan,som min älskling satt på.
så gick vi runt på stan åå så (: sedan gick vi och handlade grill mat typ, så tog jag,kristian,gabbi och gezim  bussen hem till mig.
så när vi kom hem till mig fick vi igång grillandet :)
sedan satt vi och åt åå så,mys(L)
sen så gick vi ner till sjön så åkte Gabbi och Gezim ut med båten,så så otroligt fint ut!, när det låg dimma,och båten speglades i vattenytan :') <3 sedan när vi gick hem till mig igen satte vi på "Fredag den 13e" sen somnade vi gott (L)
-
på lördagen när vi åt frukost gjorde jag en stor fail :p hade hällt upp ett stort glas med varmt kaffe, så ska jag ta mjölkten och hälla i. bara de att jag drar mjölkpaketet rakt upp i lampan så jag tappar den,så den flyger på kaffe glaset som välter så att allt kaffe rinner ner i mitt knä! Haha! blev lite brännmärken xD men fan va Kristian,Gezim och Gabbi garva haha :D sedan tog vi bussen in till stan,och sedan ut till värö. så stack gabbi&Gezim hem till Gezim och jag&Kristian hem till han. så stack vi till henke en stund. sedan åkte vi tillbaka till kristian och typ fixa oss och åt.sedan cyklade vi iväg mot stråvalla,mötte upp henke,hannes och kigge vid kvarnen. så när vi kom fram va Gabbi älsklingen där! <3
så hade vi det skoj,och mindre skoj.men det fixar sig:)
sedan satte sig jag,kristian och gabbi på en bänk typ ut mot havet. så hörde man liksom vågorna och månen va jätte fin, kan inte beskriva den känslan jag hade då! satt där med två av världens underbaraste människor<3underbart!(L)
sedan vid 12 tiden cyklade vi hem :) så sov jag hos kristian<3
-Puss på en mysig helg!-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: