.

Andra Maj

Kategori:

Igår var jag med min älskling<3 kollade på film och hade det mysigt :)<333
sedan kom johan och hämtade mig och så åkte jag till han och jennie och sov där..
-
vaknade upp i soffan och hade grymt ont i nacken, så drog vi hem :)
så va de bara snabbt på me lite smink och sen åka till kyrkan, inte många poäng kvar nu!
sedan hämtade vi annie så åkte vi hem till mig så fixade jag mig och bytte om :)
sedan åkte vi iväg till Rolfstorp och hämtade Gabbi<3
sen så åkte vi in till stan och mötte upp boysen(L)så gick vi ner till bion och kollade "Snabba Cash" och henke kastade godis under hela filmen,fick två godisar i huvudet! tack ;)
och HAHA "asså vi försöker faktist kolla på bio här!!" hahahah xD <3
bäst!
sedan sa vi hejdå :(<3
så åkte vi hem me Annie
Puss på en mysig dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: