.

bra helg!

Kategori:

Min helg har varit riktigt bra!
fredagen var slapp i skolan då vi bara hade idrott och sen ett engelska prov,som gick bra!:)
sedan kl 12 slutade vi som inte hade rester kvar ,och innan vi åkte hem fick vi bullar utav rektorn :D
när jag kom hem packade jag ihop lite grejor och åt åå så. sedan tog jag bussen in till stan vid 3 tiden och mötte upp älsklingen och sen åkte vi med jennie uåå till kungsbacka där vi gick runt inne på kungsmässan :) hittade lite fint,men eftersom jag fyller år snart ska jag inte köpa något haha . så så till kristian vad jag önskade mig (A) sen innan vi åkte hem köpte vi melon,jordgubbar,glass och cola!<3
sedan när vi kom hem till kristian åt vi och fixade oss för att sen åkte till kigge :)
blev grogg där med goa killar :) vid halv 2 - 2 åkte vi la hem :)
sedan på lördagen kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde på dagen . fast vi åt iaf glass ,bananer,jordgubbar,melon åå massa gott :D
sen på kvällen cyklade jag,kristian och alex till bua och kigge igen där det blev grogg även då ;) sedan gick vi till bastun där det var nån fest och sen tillbaka till kigge :)
vid 5 tiden gick vi och la oss och eftersom dom precis flyttat in där så har dom inte fått dit sängar än så det slutade med att jag och kristian,henke,kigge,alex,jesper och Albin som på två madrasser. haha kan säga att det blev en aningen trångt ^^
sen på söndags morgonen blev det pizza/kebabtallrik till frukost och sen en cykeltur hem :)
på kvällen överaskade min älskling mig med milkshake,popcorn och bubbelvatten framför BB :D
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: