.

slappis dag

Kategori:

Dagen var väldigt slapp idag. började med att vi i skolan skulle bestämma vilka pizzor vi vill ha på torsdag ;) vardags lyx på plus<3
sedan fick vi en uppgift där vi skulle fota något som representerar året som gått på plus. och är här min,julia och victors bild ;) vi ville få fram att det har i vissa fall varit tråkigt då vi kanske fått en tråkig uppgift och sen att vi har haft jävligt roligt också :)
vi gjorde inte bilden så välgjord eftersom vi alla är väldigt skoltrötta just nu och orkar inte lägga ner massa tid haha ^^
sen slutade vi halv 12 typ och då gick jag och åt och sen gick jag till kristian en stund tills min buss kom. sen har jag bara varit hemma och haft skit tråkigt faktiskt. har inte haft någonting alls att göra :(
men ska snart duscha och sen kolla film typ:) eller om jag ska bada.. hm.. har inte bestämt mig en :)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: