.

Liseberg

Kategori:

I lördags blev det Liseberg med älsklingen, syster och Emil. hade riktigt roligt och vädret var bra!
var inte hemma förän 12-halv 1 tiden och då kan jag säga att hela min kropp var väldigt trött :p
Så somnade fort när jag kom hem:)
sedan i söndags åkte jag med mamma och pappa och köpte blommor , så blev det att jag ,kristian,emil och jennie fixade ett utav våra land här hemma som vi inte skött på några år, var ormbunkar över hela landet,så vi rensade bort allt och sen planterade blommor :) bra sak att fördriva en dag med tycker jag hehe.
idag var det en lugn dag i skolan då vi kollade på film hela förmiddagen och sedan på eftermiddagen var det att göra klart sånt som inte är färdigt, så har bara en sak kvar nu att göra innan lovet! och det är att översätta en engelsk text , så det går ändå fort :D men orkade bara inte med det idag eftersom jag skrev en svenska brev, skrev klart min uppsats om en fotogra,skrev klart uppgiften om begrett och gjorde klart idrotts häfftet . så får göra engelskan imorgon :)
nu ska jag sova, är riktigt trött! så hoppas på en lugn dag imorgon med, för på onsdag är vi lediga woppwopp!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: