.

jipppppiee!

Kategori:

igår när jag vaknade gick jag direkt ut i solen och satt där ett bra tag! efter nån timme kom Natalie hem till mig och det blev mys prat ute i solen och lite barbacka ridning i hagen , även glassätning :)fick också ett grymt mail! sommarjobb! yeeeey! sedan kom min älskling hem och kan säga att jag är så stolt över honom :DD inte långt kvar nu gubben !
vid 7 var det dags för match inne i stan, matchen slutade 1-1, men faktiskt så skyller jag mycket på domaren eftersom han blåste av för minsta lilla! plus att han är över 70 år.
sedan var duschen och sen att lägga sig i sängen och kolla film med älsklingen :)) för idag var det dags för jobb! ;)
jobbade 7-4 och kan säga att jag trivs!! :D
nu ligger jag ute i solen med datorn och ska sätta på en film, blir så lätt uttråkad när jag solar :p
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: