.

dom senaste dagarna

Kategori:

hej på er!
ledsen för att det typ inte blivit någon uppdatering! men det är sommarlov och jag vill inte spendera massa tid vid dator :) det får jag göra sen i skolan istället när jag ända sitter vid datorn varje dag..
men på skolavslutningen hade vi klassfest hos julia, tack julia ! kan säga att våran klass är grym! sedan blev det stan på kvällen. var hemma vid 2 tiden tror jag och då blev det sängen direkt.
sedan har jag inte gjort något speciellt så.. jo föresten! i lördags var det student fest hos Timmy , riktigt roligt och mysigt då det blev god mat (grillat &potatissallad) och god dricka till. tackar vi för timmy!
söndagen spenderade jag på håstens IP där det var en fotbolls cup där dom samlade in pengar till barncancerfonden. vilket var en väldigt fin tanke! alla pengar dom fick in gick dit, och det blev ca 20000 kr, hur grymt? kristian var med och spelade, och även massa andra jag kände, så det var kul att kolla på, fotade även en hel del, så kanske kommer upp en bild nån dag ;)
nu har precis kristian åkt från mig för att ha körlekion, pappa har åkt hemmifrån och mille har åkt hemmifrån och dom andra jobbar, detta innebär att jag helt plötsligt sitter hemma själv :( haha...
jo måste bara berätta att vi fått två nya kattungar ! fick dom i förrgår, as söta! det var min andra katt kevin (kevin är en tjej) som fick sina första ungar! så om någon vill ha en katt är det bara att säga till, eftersom vi inte kan behålla dom för att vi redan har för många katter :)
nu blev det mycket för er att läsa, ledsen för det.
puss!

Kommentarer

  • Jasmin - The dream of being famous! säger:

    As fin blogg, verkligen! Skulle betyda jätte mycket om du gick in och sa vad du tycker om tröjan jag har sytt alldeles själv. http://jaasses.webblogg.se/2012/june/dagens-sommarlov-outfit.html#comment (direkt länk) 
    Annars hur mår du? :)

    Har även en tävling där du kan synas framför 500-600 läsare! http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-lank.html#comment (direkt länk)

    2012-06-20 | 02:46:10
    Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här: