.

new shoes!

Kategori:

skolan idag var bra , älskade Elin var på besök eftersom hon kanske ska byta till Plus från Ps :D vi får hoppas!
efter skolan gick jag och Natalie ner på stan en liten stund och kollade lite. Finns seriöst inget snyggt i Varberg nu för tiden! hittade nog inte ett enda klädersplagg som jag verkligen ville ha! :/ får hoppas att det kommer in nya kläder snart!
sedan åkte jag och mötte upp mamma och då blev det nya skor och en ny fondation eftersom jag häromdagen råkade tappa den i golvet så den gick i 1000 bitar :(
nu har jag för en liten stund sedan kommit in från stallet, blev en mysig stund med hästarna sen också. gud vad jag älskar min Tallen! han va så söt när han kom in och var trött, och jag gosade med honom och klappade honom på mulen så han halvt somnade ^^min sötnos, puss på honom!
nu sitter jag och bara kollar runt lite på sidor. ska snart ta en dusch och sedan blir det BB och ta det lugnt ikväll :)
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: