.

bra dag i morgon

Kategori:

hatar dessa dagar. bara regn och det gör än på dåligt humör och ingen lust till någonting! :(
men idag har jag iallafall varit ute och umgåts lite med hästarna, tänkte tatt en tur med tallen i regnet men hade ingen lust till det när jag väl skulle börja fixa honom. plus att inte han heller tyckte det var så kul med regn ;)
sedan åkte jag och mille till gekås en snabbis. köpte tre nagelack och typ inget mer haha :)
imorgon så blir det upp tidigt för att åka in till stan och fixa en grej, och sedan ska jag vara med Jimmie. var så sjuuukt längesen jag träffade honom! så vi båda tyckte det var dags att ses igen!:)
efter det ska jag åkte hem till min älskling som kommer hem imorgon!:D bra dag med andra ord!
nu ska jag sova,puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: