.

Tidsfördrift

Kategori:

Bild på mig och Annie Bannie från i Lördags :)
Senaste
1. Kompisar du träffade: Natalie :) 
2. Personen du pratatade med: Mirelle
3. Du fick Sms av: Älsklingen<33
4. Du kramade: min Älskling<33

Idag
5. Kläder: jeans leggins,vitt bas linne och en brun mysig cardigan :) 
6. Bättre än igår: eh? 
7. Är det: Tisdag (:
8. Planer: Bara ta det lungt. kanske plugga lite på Svenskan :) 
9. Händer imorgon: Skolan och sen får vi se vad som händer :) 

favorit
10. Nummer: 5
11. Färg:Grön, Svart
12. Årstid: Vinter :) 
13. Saknar du någon?  Min älskade Kristian<3
14. Humör för tillfället?  trött

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? Vaknade upp brevid världens finaste kille<3
16. Vad åt du sist? mackor :) 
17. Vad irriterar du dig på? Dom som tror dom kan göra vad dom vill och tror att dom är störst,bäst och vackrast. när dom i själva verket är små förvirrade osäkra människor som inte vet vad dom vill
18. Tror du på distansförållanden? nej
19. Vem tänker du på just nu?kristian<3
20. Tror du att personen tänker på dig med? tror jag nog eftersom han precis smsade mig (A) <3
21. Vart reste du sist? Norrland får jag la säga ;) 
22. Vad gjorde du igår kväll? Hade Tv kväll med Kristian,mamma,mille,jennie och emil :) 
23. Liknar du din mamma eller pappa? Mammsen
24. Ler du ofta? tror jag (A) 
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek (L) 
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja :p
27. I vems säng sov du i igår natt? min (:
28. Vilken färg har din tröja? Brun

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? kan man nog säga
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ah
31. Gråter du när du skadar dig? beror la på hur allvarligt jag skadar mig? ;) 

Lycka
32. Är du en glad person? Hoppas jag :D 
33. Vad gör dig glad? mycket. Men framförallt min älskade pojkvän<3
34. Önskar du att du var lyckligare?  kan inte bli lyckligare :) isf bara lite småsaker som jag önskar jag var med lycklig med. 
35. Är lycka överskattat?nej?  
36. Kan musik göra dig glad? jaao

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? ja ;) 
38. Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig'' och menat det? jaaaa ! 
39. Har du en flick/pojkvän?  Den bästa<3
40. Är du kär? som satan<3

Hat
41. Vem hatar du verkligen? En viss person som jag tvingas ha i min närhet hela tiden. 
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? haha tror jag inte
43. Är du en mobbare? nee :D
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ah
45. Har du blivit sviken någon gång? aa

Skolan
46. Gillar du skolan? ja det gör jag faktiskt :) 
47. Favoritämne? Media ämnerna och matte :) 
48. Värsta ämne? Engelska om jag måste säga något
49. Har du spytt i skolan nån gång?  haha nej
50. Är skolmaten god?nej usch

Kommentarer


Kommentera inlägget här: