.

Sött

Kategori:

Skolan var chill idag :) började 10:40 med Svenska, åt (fast träffade min älskling då istället<3) och sen hade vi Engelska, och Natalie och Victor cpade sönder!haha så jävla störda är ni ;)  iaf, sen slutade vi och då väntade jag på bussen tsm med bby! :) fast tyvärr åkte jag hem till mig och han till sig :( men imorgon träffas vi och då är det fest som står på schemat :D
.
PS: fan va irriterad jag blev på den jäkla iphone uppdateringen! satt fram till ca halv 2 igår, men det bara cpade och typ låste hela min iphone.... men imorse så kollade Rasmus på den,och han är sjukt bra på iphones så han satt och gjorde något jag inte vet hur han lyckades med så fungerade den!:D bara att alla mina bilder,musik och sms var borta :( och jag som hade alla sms jag och kristian skickat till varandra sen jag fick min iphone :( men han har alla som vi skickat överhuvudtaget (A) gullungen<33!
men nu sitter jag iallafall i min "All Over" och bara tar det lungt. ska snart duscha sen typ ringa min älskling och sen sova :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: