.

Skulle aldrig kunna klara mig utan dig<3

Kategori:

Kristian åkte hem för ca 10 minuter sen och jag saknar honom redan sjuuukt mycket!:( skulle aldrig klara av ett liv utan honom<33 verkligen världens bästa människa!
Igår blev det att åka till Natalie vid 3 tiden och fixa lite , sen så kom alla tjejer som skulle vara med på middagen före festen. de blev god mat,presenter och bål! sen vid 7 tiden började folket ramla in och då började festen.
sen vid 1 tiden var jag,kristian och henke väldigt trötta så vi tre slockande i en säng som kanske var 80 cm bred.haha mysigt!
sen vid 2 tiden åkte jag och kristian hem till mig och somnade runt 4 :)
idag har vi först varit borta vid en sjö med jennie och emil och skulle fiska men vi tröttnade ganska fort och åkte istället hem. efter en stund kom även jennie och emil tillbaka och då började vi + mille och rasmus greja massa ute och typ städa upp bakom stallet där det ligger massa bröte:)
så nu ska jag snart hoppa in i duschen sen sätta mig och kolla på 3 trappor upp :)!
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: