.

Regn!

Kategori:

igår fick vi sluta halv 2 istället för halv 4 pga att inte Oscar var där. riktigt skönt! tog halv 3 bussen hem och sen kom min älskling hem till mig :D <3
så blev det sen att jag ,kristian, jennie och björn rev ner våran klätterställning som vi lekte i när vi var små ;) och sen blev det tv kväll :D med först "Pengarna på bordet" och sedan "Oskända" ,och då blev det att vi kom in på "Spök" berättelser. eller vi pratade typ om saker som hänt pga att Kristian inte tror ett skit på andar ;)
kan ju säga att det hänt lite här hemma ;) och mamma berättade en sak som varken jag eller Mille hört innan :o och det var att för ca 10 år sedan när mamma skulle gå in i stallet,så liksom står det ett "moln" mitt i gången, asså ni vet sånt läskigt ande moln. mamma beskrev att den var liksom formad som en människa. och helt plötsligt bara det flyger ut ur dörn precis igemte mamma.. Fatta äckligt!!! :O tror ni på andar btw?  det jag gör iaf eftersom jag själv har upplevt det :) men det tror jag dom flesta redan hört så orkar inte skriva ner det :) men om någon vill veta så är det bara att kommentarea.
idag iaf Var inte Oscar där heller pga att han och några elever är i göteborg på plusgymnasiet och filmar :) så vi hade kristina(stylist läraren) och typ bara pratade om varumärke åå så. och sen hade vi svenska oh då blev det att kolla på "Wallander, innan frosten" pga att vi ska spela in en wallander film typ :)
och sen var idrotten inställd pga att vi ska ligga jämt med stylisterna. så blev att sluta kl12. och då sprang jag till bussen för att hinna med den. och det bara öste ner regn! fy satan asså! ALDRIG varit så blöt av regn förut  :o
men nu ligger jag iaf i min varma säng och har precis druckigt varm choklad , mackor och kollar på " 1/2 män :D
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: