.

Liseberg,cross,hårfärg och studiedag!

Kategori:

Ledsen för dålig uppdatering!
men i fredags efter skolan gick jag och älsklingen runt på stan lite , köpte massa örhängen. alltid bra att ha :) så åt vi lite och sedan runt 5 tiden åkte vi hem till honom.
lördagen vaknade vi vid 11 tiden,och då ringde min syster och undra ifall vi skulle med till liseberg eftersom det är sista helgen det är uppet för säsongen. så blev att fixa oss snabbt och slänga i oss lite frukost och sedan bar det iväg mot gbg. var gaaaanska så kallt att vara där. även fast jag gick runt i vinterjacka och tummvantar så frös jag :( men man glömde bort kylan eftersom vi hade så roligt!:)
sen var vi så otroligt trötta när vi kom hem så vi typ somnade i sängen direkt. men sen vaknade kristian och försökte få upp mig ur sängen så vi kunde borsta tänderna och fixa oss för natten. sen somnade jag lika fort igen när jag fick lägga mig.
och idag vaknade vi runt halv 1 (A) åt frukost och sedan drog vi och köpte en cross haha :p så då blev det att sitta ute i kristians garage i två timmar och mekka med den ;) sen vid 6 tiden åkte jag hem :) och då blev det att min syster färgade mitt hår, eftersom kristian inte hann med det :) och sen klippte mamma lite i det också!:)
har studiedag imorgon och kanske blir ledig på tisdag pga jakt. guld!
nu ska jag bara ta det lungt och sen sova!
puss' och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: