.

Vänskap på hög nivå.

Kategori:

Är det bara jag som tycker att Jolin är riktigt dålig på att uppdatera sin blogg?
Ska i alla fall vara så snäll så jag hjälper henne att uppdatera den och det ska jag göra genom att skriva en text till henne..
En text till min underbara vän / Natalie Markusson
Jag är så sjukt glad att jag har träffat dig och fått lära känna dig trots att det var ett tag sen nu.
Eller rättare sagt det var nästsan exakt ett år sedan jag lärde känna dig på riktigt.
Men allting har gått så fort, från början visste jag bara vem du var och nu går vi i samma klass och du är en av mina bästa vänner.
Du var med mig när jag gick igenom en riktigt svår period i mitt liv och jag tror att du vet vilken period jag menar.
Det betyder så sjukt mycket för mig att du fanns där för mig under den tiden.
Allting som hände under den perioden fick våran vänskap att bli starkare och starkare för varje dag som gick.
Därför kan jag ibland känna att jag är glad för allt det som hände trots att det var något av det värsta som hänt mig.
Idag har vi massa minnen tillsammans och jag hoppas att det blir många, många fler.
Något annat som jag är riktigt glad över är att du bytte från LBS till Plusgymnasiet eftersom det gör att vi träffas varje dag och jag har verkligen roligt tillsammans med dig och dagarna blir så mycket lättare när man har roligt.
Jag vill också be om ursäkt till dig för att jag inte alls har varit den personen som jag brukar vara, att jag har gått när du har kommit och för att jag helt enkelt har undervikt dig.
Jag har inte gjort det för att jag tycker illa om dig eller för att jag inte vill vara med dig utan allt beror på att jag inte mår bra just nu och det vet du om.
Jag älskar dig så otroligt mycket vännen och jag önskar att jag kunde gjort allting som har fått dig att må dåligt på grund av mig ogjort men det kan jag inte, hur mycket jag än vill.
Jag vill tacka dig för att du alltid finns där för mig och att du är den vän du är.
Just nu är jag extra glad att du finns här för mig trots att du inte är den jag vänder mig till vid detta tillfället men det är för att jag är så sjukt feg.
Allt jag vill säga är egentligen: Jag älskar dig Jolin Larson, glöm aldrig det♥

Varje gång jag lyssnar på denna låter som är min favorit tänker jag
alltid på dig och allting som du har hjälpt mig igenom.

Kommentarer

  • Natalie Markusson säger:

    Det var meningen att du skulle bli bättre på att blogga efter detta inlägget..

    Ska jag behöva sköta din blogg också, har väl tillräckligt med min egen?



    Puss min älskade vän!

    2011-11-26 | 15:48:02
    Bloggadress: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: