.

rum fix!

Kategori:

heey!
i fredags åkte jag,kristian,mamma och mirelle till ikea för att köpa lite småfix till rummet :)
älskar att komma hem frå ikea,känns som julafton :D
fick iaf med mig ett skrivbord,en golvlampa, en röd skrivbordslampa, två hyllor, ljus glas och en tvättkorg.
sedan när vi kom hem vid 5 var det snaaaabbt fixa i ordning sig för då skulle jag och kristian åka in till stan till klockan 6,och äta ute med hans släkt :) blev riiiiktigt god mat! tusen tack!
sen sov vi hos älsklingen :)
igår åkte jag hem från bby vid 8 tiden, pga att henke och albin var där så dom skulle lana, och eftersom jag vill att kristian ska umgås själv med sina vänner då jag inte alltid ska behöva vara med så åkte jag hem :)
och då blev det att jag var helt ensam hemma hela kvällen :o så då passade jag på att fixa rummet :) blev hyfsat nöjd. visar er för och efter bilder sen :)
idag kanske kristina kommer hit :D båda måste plugga matte,så då passar det ju bra ;)
imorgon börjar skolan igen... usch.. nejdå! det stör mig inte så jättemycket eftersom jag vet att det kommer bli en rolig vecka på plus :D med bland annat gymnasiemässan i halmstad på ons och tors , då jag ska vara med båda dagarna :) och dom två dagarna kommer jag få ut i ledighet sen ;) skönt!
ne nu ska jag sluta babla och ta lite bilder på rummet :D
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: