.

Redigerar

Kategori:

Hehej
idag vaknade jag med världens värk i magen,så blev att sjukanmäla sig och sedan sommna om igen, riktigt skönt att jag fick sova ut lite iaf efter någon timmes försök att sova :)
har städat lite här hemma och nu har jag suttit och kollat runt massa på photoshop.
ikväll blir det kalas hos min bror som fyllde år förra veckan och då komemr även min älskling dit så sen följer han med mig hem och så sover han nog här fram till onsdag. pga att han ska ha praktik så åker han med min syster på morgonen :)
sen på torsdag ska han åka till Dreamhack ;)
jag vet inte än ifall jag ska dra dit , iaf på fredagen eftersom Dead by april kommer dit, (a)
vi får se hur det blir! uppdaterar er iaf när jag vet.
puss
en bild jag satt och pillade med lite,så får ni se för och efter bild ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: